Reklamation

Reklamation2018-02-01T20:10:51+00:00

reklamationVi leverer reklameartikler til flere hundrede danske virksomheder hvert år og har en fejlmargin på under 1 procent; Vores arbejdsgange er fastlagte således, at fejl minimeres. Vi sørger altid for at få en godkendelse på den trykklare fil, inden vi går i trykken, og kvalitetstester løbende både tilbehør og forskellige nøglesnore. Når det så er sagt, så kan selv den bedste begå fejl.

Skulle du imod forventning være utilfreds med dine modtagne varer, så finder vi naturligvis en løsning på det. Vi tager vores ansvar som leverandør alvorligt, og er der begået en produktions- eller trykfejl, får du selvfølgelig et nyt parti nøglesnore leveret og en rabat på den aftalte pris.

Det er vigtigt, at du retter henvendelse til os, så snart du konstaterer en fejl eller en mangel. Dette giver os mulighed for at gennemgå vores produktionsapparat, så noget lignende ikke sker igen.